Skorzystaj z naszych podpowiedzi

Potrzebujesz pomocy? Sprawdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania przez naszych klientów

Wszystkie FAQ post

O nas

Rejestracja

Mobilna aplikacja

Karta fizyczna

Karta wirtualna

Wymiana walut

Linia Kredytowa

Składanie wniosków o otwarcie konta

Znajdziesz tutaj przydatne informacje potrzebne do otwarcia konta w naszym serwisie

Czy Diviti przestrzega zasad AML i RODO?

Tak, działamy zgodnie ze wszystkimi zasadami ochrony danych osobowych i przeciwdziałania praniu brudnych pieniędzy.

Jak zarejestrować się w Diviti?

Aby zarejestrować się w Diviti, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
-Pobierz naszą mobilną aplikację dostępną w systemie iOS lub Android.
-Przejdź przez szybki proces rejestracji w aplikacji.
-Potwierdź swoją tożsamość zgodnie z instrukcjami podczas rejestracji.
-Wybierz jeden z dostępnych planów subskrypcji. Pamiętaj, że w trakcie rejestracji zostaniesz poproszony o potwierdzenie tożsamości. Przygotuj paszport lub dowód osobisty, a także upewnij się, że będziesz w stanie zrobić wyraźne selfie. To umożliwi pełne skorzystanie z usług Diviti

Czy usługi Diviti są dostępne 24/7?

Z poziomu mobilnej aplikacji Diviti masz pełną kontrolę nad usługami w Diviti przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Możesz zamawiać karty, sprawdzać historię transakcji, wymieniać waluty, zmieniać PIN, zamawiać i blokować karty, dokonywać przelewów, płacić online oraz dostosowywać limity. klientów biznesowych. Klientów indywidualnych zapraszamy do korzystania z formularza kontaktowego, gdzie można wysłać do nas swoje zapytanie

Dlaczego wybór usług Diviti jest bardziej opłacalny niż korzystanie z tradycyjnych banków?

Większość banków wiąże się z licznymi formalnościami, skomplikowanymi procedurami i dodatkowymi prowizjami. U nas założysz konto online w kilka minut, otrzymując jednocześnie bezpłatną kartę wirtualną. Bez obaw możesz przypisać kartę Diviti do subskrypcji lub natychmiast zablokować ją po dokonaniu zakupu, a następnie wygenerować nową. Diviti oferuje także tradycyjne karty fizyczne, stworzone we współpracy z Mastercard®, które są zabezpieczone zgodnie z najwyższymi standardami.pojedynczej transakcji, ale zdarzają się przypadki banków, które pobierają nawet 9 zł od transakcji niezależnie od jej wielkości. Wyobrażasz sobie zapłacić 2 zł za wodę i 9 zł prowizji od transakcji? My też nie.

Ile kosztuje używanie aplikacji Diviti?

Używanie z usług Diviti jest bezpłatne. Mamy dodatkowe usługi premium, których ceny sprawdzisz w zakładce “Cennik”.

Jak zamówić drugą kartę w Diviti

W Diviti możesz zamówić kilka kart płatniczych - zarówno wirtualnych, jak i fizycznych - połączonych z jednym kontem. Korzystając z bezpłatnego pakietu Basic w Diviti, masz możliwość używania wyłącznie kart wirtualnych. Jeżeli chcesz posiadać kilka kart wirtualnych oraz kartę fizyczną, wybierz płatny plan Standard, którego obsługa kosztuje zaledwie 4 złote miesięcznie. Przejdź do zakładki "Moja karta", kliknij "+" w sekcji swoich kart, a następnie wybierz rodzaj karty, którą chcesz zamówić. klientów indywidualnych) albo plan Biznes Gold (dla klientów biznesowych).

Czy moje dane są bezpieczne?

Przechowujemy i przetwarzamy Twoje dane z zachowaniem najwyższych, właściwym bankom, standardów bezpieczeństwa. Możesz mieć pewność, że Twoje dane są bezpieczne. Jako instytucja płatnicza jesteśmy nadzorowani przez KNF.

Jak zweryfikować tożsamość?

Przygotuj dowód osobisty lub paszport. Z ekranu głównego aplikacji wybierz przycisk “Zweryfikuj tożsamość…”. Uzupełnij wymagane dane oraz wykonaj zdjęcia dokumentu zgodnie z instrukcją. Po kilku minutach otrzymasz powiadomienie o rezultacie weryfikacji. Jeżeli napotkasz problem w procesie weryfikacji, daj nam znać pisząc na info@diviti.pl

Czy karta wirtualna jest aktywna od razu po zamówieniu czy muszę ją aktywować?

Wirtualna karta Diviti jest aktywna od razu od momentu zamówienia, możesz ją zasilić i dokonywać zakupów bez dodatkowych czynności

Czy są limity kwot które mogą być na wirtualnej karcie Diviti?

Nie, możesz mieć ile chcesz pieniędzy na swojej wirtualnej karcie Diviti, nie wprowadzamy limitów kwotowych, a decyzja należy wyłącznie do Ciebie

W jaki sposób mogę zasilić moją wirtualna kartę Diviti?

Możesz doładować kartę za pomocą szybkiego przelewu, pieniądze niezwłocznie zostaną dodane na Twoją kartę, a jej stan możesz zobaczyć w swoim panelu klienta

W jaki sposób mogę odzyskać pieniądze jeżeli ważność karty się skończyła?

Możesz stworzyć kolejną darmową kartę wirtualną w Diviti i przelać tam pieniądze, które zostały na starej karcie

Gdzie mogę znaleźć kod CVV2 do mojej karty wirtualnej Diviti?

Kod CVV2 karty wirtualnej wraz z jej pełnym numerem możesz sprawdzić w swoim panelu klienta, bezpłatnie i w dowolnej chwili, wybierz kartę oraz rozwiń szczegóły, będziesz miał pełną informację dotyczącą swojej wirtualnej karty Diviti

Czy płacąc kartą Diviti w sklepach będzie pobierana dodatkowa prowizja?

Nie, Diviti nie pobiera żadnych dodatkowych prowizji lub opłat kiedy płacisz naszą kartą w punktach stacjonarnych lub w Internecie

Gdzie mogę uzyskać informację o transakcjach wykonanych kartą Diviti?

Historię transakcji można sprawdzić w swoim panelu klienta, bezpłatnie, 24/7. Zobaczysz tam wszystkie szczegóły związane z Twoją kartą Diviti

Czy aktywacja karty Diviti jest płatna?

Dyspozycja aktywacji kart Diviti jest całkowicie bezpłatna dla naszych klientów

Czym jest usługa 3D Secure?

Wszystkie karty Diviti są objęte standardem bezpieczeństwa 3D Secure, oznacza to że dokonując płatności kartą Diviti musisz dodatkowo potwierdzać płatność za pomocą dodatkowej weryfikacji lub podania kodu 3D Secure, który dostaniesz przez sms. W ten sposób zapewniamy najwyższy poziom bezpieczeństwa dla naszych klientów

Czy mogę płacić kartą zbliżeniowo?

Tak, karta Diviti pozwała na opłatę zbliżeniowo, Diviti poleca taką formę opłaty ponieważ jest ona bardziej bezpieczną w porównaniu z tradycyjnym sposobem opłaty kartą

Czy wymiana walut w Diviti jest bezpieczna?

Diviti to platforma, która dba o bezpieczeństwo w procesie wymiany walut. Weryfikujemy zgodność danych Użytkowników z informacjami otrzymanymi wraz z wpłatą środków na wymianę. Wszystkie operacje są zabezpieczone protokołem SSL, który używa 256-bitowego klucza szyfrowania transmisji. Dzięki Diviti możesz cieszyć się bezpieczną i efektywną wymianą walut.

Jaki jest czas realizacji transakcji wymiany walut?

Diviti zapewnia realizację wszystkich transakcji w czasie nieprzekraczającym 8 godzin roboczych. Wszystkie nasze transakcje są realizowane online, co eliminuje potencjalne zagrożenia związane z obrotem gotówki.

Czy można anulować transakcję?

Niestety, nie ma możliwości anulowania zawartej transakcji.

Ile kosztuje wymiana walut?

Opłata za wymianę walut jest uzależniona od wybranego przez Ciebie planu. Klienci korzystający z planu Premium mogą cieszyć się bezpłatną wymianą walut.

Jak często aktualizowane są kursy walut?

System aktualizauje kursy co 30 sekund.

Czym jest linia kredytowa Diviti?

Linia kredytowa w Diviti to kredyt dostępny na Twoim koncie w naszym systemie. Stanowi on określony limit środków, które możesz wykorzystać, dokonując przelewów na swoją kartę płatniczą wydaną przez naszą firmę, w razie potrzeby.

Kto może korzystać z linii kredytowej Diviti?

Aby otrzymać linię kredytową w Diviti wystarczy, że:
– posiadasz obywatelstwo Rzeczypospolitej Polskiej
– wykupisz plan „Premium”
– posiadasz ważny dowód osobisty lub paszport
– pozytywnie przejdziesz proces weryfikacji danych
– nie posiadasz zaległości w spłacie innych produktów finansowych
– jesteś osobą w przedziale wiekowym 21-73
– nie zajmujesz eksponowanego stanowiska politycznego PEP
– posiadasz aktywny nr. telefonu i adres e-mail
Jeśli spełniasz powyższe warunki – nie zwlekaj i złóż wniosek o swoją kartę z limitem kredytowym.

Czy po wygaśnięciu dotychczasowej elastycznej linii kredytowej mogę wnioskować o kolejną linię kredytową na kolejny okres?

Tak, taka opcja jest dostępna. Możesz złożyć ponowny wniosek o zwiększenie maksymalnej kwoty Twojego limitu kredytowego, jeśli dotychczas terminowo spłacałeś swoje zobowiązania.

W jaki sposób mogę wykorzystać dostępny limit kredytowy na karcie Diviti?

Po uzyskaniu dostępu do limitu na karcie kredytowej masz możliwość:
- Dokonywania zakupów w sklepach internetowych.
- Realizowania płatności zbliżeniowych przy użyciu terminali płatniczych za pomocą karty Diviti.
- Wypłacania gotówki z bankomatów.
- Podpięcia karty z limitem kredytowym do serwisów z subskrypcyjną formą opłaty.

Kiedy powinienem spłacić wykorzystany limit?

Po każdym 30-dniowym okresie rozliczeniowym, masz obowiązek uregulowania Minimalnej Kwoty do Zapłaty. Jednak, jeśli posiadasz dodatkowe środki, możesz również dokonać wcześniejszej spłaty części lub całego wykorzystanego limitu. Taka spłata pozwoli na rozliczenie się z wykorzystanego limitu przed zakończeniem umowy.

Czym jest i jaką wartość ma Minimalna kwota do Zapłaty?

Minimalna Kwota do Zapłaty to suma, którą klient ma obowiązek spłacić po zakończeniu każdego okresu rozliczeniowego. Należy dokonać płatności w terminie do 5 dni od zakończenia poprzedniego okresu rozliczeniowego. Wysokość Minimalnej Kwoty do Zapłaty zostanie przedstawiona na Profilu Klienta.

Co zrobić w przypadku kiedy nie mogę spłacić zobowiązania w terminie?

Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Razem postaramy się omówić kwestię związaną z Twoją linią kredytową i znaleźć najlepsze rozwiązanie w tej sytuacji.

Co zrobić, jeśli nie otrzymam limitu kredytowego?

Jeżeli otrzymasz negatywną decyzję, może to być spowodowane obecnie niską zdolnością kredytową. Nadal możesz korzystać ze wszystkich usług w Diviti zgodnie ze swoim planem. Aktywnie korzystaj ze swojego konta i zwiększ szansę na otrzymanie pozytywnej decyzji w przyszłości.

Jak mogę pobrać i zainstalować mobilną aplikację Diviti na swoim urządzeniu?

Odwiedź witrynę diviti.pl, kliknij zakładkę "Zarejestruj się", a następnie podaj swój numer telefonu i adres e-mail. Po wprowadzeniu tych informacji otrzymasz kod QR, który po zeskanowaniu przeniesie Cię do odpowiedniego sklepu (Google Play lub App Store) w zależności od systemu Twojego urządzenia. Alternatywnie, możesz bezpośrednio wyszukać naszą aplikację w sklepie, wpisując nazwę Diviti.

Jakie funkcje i usługi oferowane są w ramach aplikacji mobilnej Diviti?

Dzięki mobilnej aplikacji Diviti masz pełną kontrolę nad swoim kontem. Możesz dokonywać przelewów środków do innych użytkowników, zamawiać nowe karty płatnicze lub zablokować poprzednie. Aplikacja umożliwia pełne zarządzanie swoimi środkami w Diviti i daje pewność, że Twoje dane są bezpieczne.

Czy mogę zamówić dodatkową kartę płatniczą dla innej osoby z konta Diviti za pośrednictwem aplikacji?

Nie, konto w Diviti jest indywidualne i przypisane tylko do Ciebie na podstawie Twoich danych osobowych. Możesz zamawiać karty jedynie dla siebie. To zabezpiecza Twoje dane osobowe i zapewnia pewność, że nikt inny nie będzie mógł ich wykorzystać.

Czy mogę skorzystać z aplikacji mobilnej, aby skontaktować się z działem obsługi klienta?

Tak, w aplikacji mobilnej znajdziesz czat, dzięki któremu możesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta w dowolnym momencie.

Czy mam dostęp do historii transakcji i opłat dokonanych za pomocą mojej karty w aplikacji mobilnej?

Tak, dzięki mobilnej aplikacji Diviti, wszystkie transakcje są przechowywane w jednym miejscu. Dzięki temu masz kontrolę nad swoimi wydatkami. Możesz dokładnie śledzić, gdzie, kiedy i na co wydajesz środki.

Czy muszę zweryfikować swoją tożsamość zaczynając korzystać z Divitii?

Tak, weryfikacja tożsamości zwiększa wzajemne zaufanie, musimy być pewni, że jesteś osoba, za którą się podajesz. Dokumenty potrzebne do weryfikacji będą wskazany podczas rejestracji bezpieczeństwo użytkowników. Proces ten chroni przed kradzieżą tożsamości, oszustwami i atakami hakerskimi, tworząc bezpieczne środowisko dla transakcji i ochrony danych osobowych. Zgodność z normami bezpieczeństwa finansowego jest kluczowa dla zabezpieczenia prywatności i zaufania użytkowników do korzystania z usług Diviti.

Czy mogę mieć kilka kont jednocześnie?

Nie jest możliwe posiadanie kilku prywatnych kont jednocześnie. Jednak pracujemy nad tym, aby w przyszłości umożliwić posiadanie konta prywatnego i biznesowego w tym samym momencie. Poinformujemy cię niezwłocznie, gdy taka opcja będzie dostępna.

Jakie dokumenty są akceptowane podczas weryfikacji tożsamości?

Podczas weryfikacji tożsamości akceptowane są wyłącznie następujące dokumenty:
-Paszport
-Dowód osobisty Upewnij się, że dokument, który zamierzasz użyć do weryfikacji, jest aktualny, a jego data ważności nie wygasa w ciągu najbliższych 3 miesięcy; w przeciwnym razie dokument nie zostanie zaakceptowany!

Dlaczego nie mogę potwierdzić swojej tożsamości?

Poniżej znajdują się najbardziej rozpowszechnione przyczyny, dlaczego klienci mogą mieć trudności z potwierdzeniem tożsamości:
-Nie wszystkie cztery rogi dokumentu są wyraźnie widoczne.
-Przesyłasz zdjęcie dokumentu niskiej jakości.
-Nie wszystkie informacje są wyraźnie widoczne.
-Twoja twarz nie jest wyraźnie widoczna na przesłanym selfie, czyli zdjęciu twarzy (czasami możemy poprosić Cię o zrobienie selfie z dokumentem tożsamości).
-Nie masz ukończonych 18 lat. Jeśli nadal masz problemy, skontaktuj się z nami pod adresem info@diviti.pl

Czy mogę samodzielnie zarządzać limitami na kartach Diviti?

Tak, na kartach Diviti dostępne są indywidualne limity, które możesz dostosować według własnych preferencji. Możesz swobodnie ustawiać ograniczenia zgodnie z własnym stylem korzystania z karty. Dodatkowo, możliwe jest ustawienie różnych limitów dla różnych kart, co jest szczególnie wygodne przy korzystaniu z subskrypcji. Aby zmienić limity karty, wystarczy przejść do zakładki "Moje karty", a następnie do ustawień karty.

W jaki sposób mogę zasilić moją kartę Diviti?

W każdym momencie możesz doładować swoją kartę lub karty za pomocą swojej karty bankowej. Wybierz kartę, którą chcesz doładować z listy, a następnie wprowadź dane swojej karty bankowej oraz kwotę doładowania. Pieniądze niezwłocznie zostaną zaksięgowane na Twojej karcie Diviti. Wkrótce udostępnimy możliwość doładowania kart za pomocą opcji szybkich płatności BLIK.

W jaki sposób przelać pieniądze z karty, jeśli jej ważność się skończyła?

W jaki sposób przelać pieniądze z karty, jeśli jej ważność się skończyła? Nie musisz się martwić, jeżeli ważność karty Diviti minęła, a na niej środki. Taka karta zostanie zamrożona, ale opcja wypłaty środków będzie dostępna. W każdej chwili możesz przelać pieniądze na inną kartę Diviti lub na swoje konto bankowe. Po wypłacie środków już nie będziesz mógł doładować starej karty, a także korzystać z niej podczas płatności.

Jak skontaktować się z działem obsługi Diviti?

Aby skontaktować się z naszym działem obsługi, prosimy użyć jednego z poniższych środków komunikacji:
Telefon: Zadzwoń na naszą infolinię pod numer +48 534 388 444
Formularz kontaktowy: Skorzystaj z formularza kontaktowego dostępnego na naszej stronie internetowej pod adresem www.diviti.pl w zakładce kontakt.
E-mail: Wyślij wiadomość e-mail na adres info@diviti.pl
Czat online: Możesz skorzystać z opcji czatu online w naszej aplikacji.
Jesteśmy dostępni, aby pomóc i odpowiedzieć na wszelkie pytania 24/7

Dlaczego warto wybrać jeden z płatnych pakietów Diviti?

Bezpłatny plan Basic jest ograniczony; w nim wiele funkcji naszego systemu jest dodatkowo płatnych lub niedostępnych. Aby w pełni skorzystać z możliwości naszego ekosystemu i w całości poznać wszystkie funkcje, wybierz jeden z płatnych pakietów: Standard lub Premium. W nich uzyskasz dostęp do kart fizycznych, korzystniejszych kursów wymiany walut oraz specjalnych ofert promocyjnych.

Czy mogę zmieniać swoje dane w Diviti

Tak, możesz samodzielnie zmieniać numer telefonu oraz adres e-mail w ustawieniach swojego konta. Jednak, jeżeli chodzi o inne dane, takie jak adres zamieszkania czy nazwisko w przypadku zmiany sytuacji rodzinnej, konieczne jest skontaktowanie się z biurem obsługi klienta pod adresem info@diviti.pl

Czy mogę zarządzać swoim kontem Diviti z komputera jak z aplikacji mobilnej?

Tak, możesz zarządzać swoim kontem Diviti zarówno z aplikacji mobilnej, jak i wersji webowej dostępnej na komputerze. Aby zalogować się do swojego konta za pośrednictwem przeglądarki internetowej, odwiedź stronę diviti.pl i kliknij na przycisk "Zaloguj się". Do potwierdzenia logowania będziesz potrzebować swojego telefonu, na który zostanie wysłany jednorazowy kod potwierdzający logowanie.

Jakie karty są dostępne w ofercie Diviti?

Diviti oferuje zarówno karty kredytowe, jak i debetowe, w formie fizycznej i wirtualnej, dostępne w polskich złotych (PLN) oraz euro (EUR). Typ kart, które możesz zamówić, zależy od wybranego planu subskrypcji. Aby pełni korzystać z możliwości oferowanych przez Diviti i mieć dostęp do wszystkich rodzajów kart, wybierz płatny plan Standard.

Dlaczego Diviti wymaga potwierdzenie tożsamości podczas rejestracji?

Diviti wymaga potwierdzenia tożsamości podczas rejestracji, aby zapewnić maksymalne bezpieczeństwo użytkowników. Proces ten chroni przed kradzieżą tożsamości, oszustwami i atakami hakerskimi, tworząc bezpieczne środowisko dla transakcji i ochrony danych osobowych. Zgodność z normami bezpieczeństwa finansowego jest kluczowa dla zabezpieczenia prywatności i zaufania użytkowników do korzystania z usług Diviti.

Jak zmienić kod PIN do mojej karty?

Aby zmienić kod PIN do swojej karty w Diviti, możesz to zrobić w każdym momencie. Postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
-Zaloguj się na swoje konto w Diviti przez aplikację mobilną lub wersję web.
-Przejdź do zakładki "Twoja karta". Twoje karty
-Wybierz z listy kart tę, którą chcesz zarządzać.
-Wejdź w ustawienia karty.
-Zmień kod PIN zgodnie z dostępnymi opcjami. Po wykonaniu tych kroków Twój kod PIN zostanie zaktualizowany.

Czy usługi Diviti są dostępne od razu po ukończeniu rejestracji?

Tak, od razu po ukończeniu rejestracji uzyskasz dostęp do bezpłatnego planu Basic oraz wirtualnej karty kredytowej w PLN. Jeżeli chcesz poszerzyć listę usług oraz dostęp do kart, wybierz płatny plan Standard.

Kiedy dostanę moją kartę Diviti?

Czas dostarczenia fizycznej karty Diviti może się różnić, zależnie od lokalizacji i trybu pracy lokalnego oddziału pocztowego. Natomiast, w przypadku kart wirtualnych, możliwe jest ich natychmiastowe wykorzystanie po utworzeniu. Dostawa fizycznej karty zwykle polega na wysłaniu jej pocztą na adres podany podczas rejestracji. Czas dostawy może zależeć od specyficznej lokalizacji oraz efektywności usług pocztowych.

Potrzebujesz dodatkowej pomocy?